Monday, August 16, 2010

5 Ramadhan (15/08/10)

Sedap kan? Ni uncle google punya, saya makan sekeping sahaja!


Hari ini saya hanya dapat berbuka dengan murtabak & air bunga, keluar tadi dah lewat semua gerai area Tmn. Terendak Permai dah packing barang mau balik. Actually saya gi kedai isi air RO tadi. Then, rasa mau gi 7E draw duit. Dengan gagahnya bawa LC turun bukit, happy sebab 1st time bawak LC ni gi 7E (apa la jakun sangat kan?)  *penakut*

Dah draw duit cari kedai makan semua tutup, kedai mamak sebelah kedai topup tempat mat terap mengurat tu adalah (x hingin la makanan mamak hari ni).. Siap saya berjalan kaki ke gerai depan simpang tu tapi dah nak tutup moreover kuih saja tinggal. So singgah kedai runcit kejap, fikir apa nak beli. Sekali dengan bengongnya beli biskut marie, bajet mau buat kek batik x sedar diri gas dapur belum tukar..cett..

Nasib baik la di rumah tu ada lagi murtabak Kak Jannat & air bunga kotak besar yang dibeli tadi, makan sikit dah kenyang. Macam biasa la rezeki sentiasa murah, Kak Aishah bawa balik bubur asyura pula.. nyum2! Oww..Kak Jannat "cuti" so dia beli makanan awal-awal, ajak makan sekali tadi. Bila saya jawab saya puasa dia terkejut!! haha..

O semalam saya tidur pukul 4:45 pagi sahur roti, air biasa & kapsul fish oil.

p/s: Tiba-tiba semalam emo, kecik hati & xda selera makan..

No comments:

Post a Comment