Thursday, July 29, 2010

Program kehamilan Biodex


Ok ini bukan testimoni saya menggunakan Biodex, saya bujang lagi ya.. cuma tadi time menonton Wanita Hari Ini (WHI) testimoni dari seorang pengguna Biodex ni, x ingat nama dia tapi umur 28 tahun..

Kes dia sama macam saya, haid x teratur (saya agak boleh dijangka iaitu 3 bulan sekali, jimat pad kan?).. selepas dia mengambil Biodex 2weeks ja dia disahkan mengandung & xda masalah sepanjang kehamilan. Even baby pun xda penyakit kuning..

Part paling sentap bila dia terdiam sekejap & kata, "Terima kasih Biodex sebab membantu saya untuk hamil walaupun arwah suami hanya mampu menatap anak kami 2 bulan".. huhu saddest part..

Saya agak ter'emosi sekejap bila sampai bab-bab mati ni, kenapa ka? Sejak akhir-akhir ni agak sensetif kalau dengar suami @ tunang meninggal dunia..

p/s: Program Kehamilan Biodex ini sangat la membuat saya teruja untuk cepat masuk ke "club isteri2"..

No comments:

Post a Comment