Wednesday, August 25, 2010

13 Ramadhan (23/08/10)

Kebelakangan ini emosi saya kurang stabil, macam ada batu berat dalam kepala.. Selera makan makin berkurangan, malar mode emo.. :(

Neway, hari ini saya masak sup ayam + kentang + lobak merah untuk berbuka. Rindu sup yang Pn. Salimah buat, sup ayam + labu putih & sup lihing.. haish.. O ada lagi, sambal tempe ikan bilis yang sedap. Tiba-tiba teringin makan begedil, Melaka susah sikit jumpa makanan Jawa ni, kalau dulu duk Kajang senang dapat.. *tapun*

Sahur saya macam biasa la, makanan dari sungkai forward ke sahur.. Pukul berapa saya tidur hah? Rasanya awal semalam dalam pukul 3:45 tu pun lepas paksa diri kemas bilik x mau online..

Ermm.. xda gambar tapi untuk memuaskan nafsy saya ambi dari En. Google.. :)


Sebijik macam sup yang saya buat..

Sambal tempe, yang saya makan ada bilis sedap!


Siakan oku ooo..

Gunturina: Kalau la lemak di badan ini berharga semasa kahwin, mungkin saya perlu menternak lebih banyak lelemak.. sekilo @ sekati RM?  Tapi sayangnya, lelemak ini berkemungkinan besar hanya akan menjatuhkan harga berian..hehe nyah kau lemak!

2 comments:

  1. lucu la .... ya betul...NYAH KO LEMAK...hehe

    ReplyDelete
  2. Nak beli brgn kraft dari saya
    Juz klik http://farralovecraftfelt.blogspot.com
    Saya gak boleh membekalkan kain2 dan bermacam2 bahan tuk membuat barangan kraft

    ReplyDelete